Hoe Maldoy ProfitPlus ervaart?
Alle informatie over artikels, leveringen, foto’s … worden opgeladen in ProfitPlus en verschijnen zo automatisch op uw webshop. Dat wil zeggen dat bestellingen rechtstreeks als order in het ERP-pakket worden geplaatst. Dat wil ook zeggen dat u manueel niets meer hoeft te doen, want uw stock wordt automatisch aangepast, orders worden op de planning gezet, ingepakt en verstuurd.
MAAK HET UZELF ÉN UW KLANT GEMAKKELIJK
Het ProfitPlus webshop-ERP-pakket is gericht op zowel de professionele als de particuliere klant. Particuliere klanten betalen comfortabel hun bestellingen dankzij het geïntegreerde betalingssysteem. Professionele klanten kunnen via een persoonlijke login de klant specifieke prijzen te zien. Ook kunnen ze hun lopende en afgewerkte bestellingen en herstellingen bekijken, offertes aanvragen en bestellen, de favorieten beheren, eerder bestelde artikelen opzoeken en op die manier eenvoudig opnieuw bestellen.
KOPPELING MET BOEKHOUDING
Betaalt uw klant, dan wordt die betalingsinformatie gekoppeld aan uw boekhouding. Zo hoeft u niets manueel in te voeren of bij te houden. De foutenmarge vermindert aanzienlijk.
AUTOMATISCHE MAILS
Bevestigingsmails worden naar uw klanten verstuurd, zonder dat u zelf iets hoeft te doen. Zet een pakket aan standaardmails klaar in het systeem en uw software doet de rest.
WAT KUNT U ALLEMAAL DOEN MET HET WEBSHOP-PAKKET VAN PROFITPLUS?
- Maak uw eigen homepage met mogelijkheid tot plaatsing nieuwsberichten
- Voeg extra pagina’s toe
- Creëer uw eigen catalogus volgens boomstructuur met opties en filtering
- Verkoop gemakkelijk aan particulieren dankzij de geïntegreerde betalingsmodule.
- Verkoop aan professionals via een persoonlijke login, waarin ze zicht hebben op hun bestellingen en herstellingen en een volledig archief
- Maak een persoonlijk klantenportaal aan voor iedere klant met een specifiek assortiment
- ...