Slimme en efficiënte serviceplanning via ERP

De tevredenheid van je klanten staat of valt met een correcte service. Weet je hoe je die uiterst vlot kan laten verlopen? Via je ERP-pakket. En meer bepaald via de servicemodule bij ProfitPlus Business Software.

Uw zaak zou er helemaal ander kunnen uitzien..

Komt u als bedrijfsleider tot één van deze conclusies? 

  • Er worden (te) veel zaken meermaals geregistreerd in verschillende systemen
  • Er is geen zicht op een huidge status 
  • Mensen op weg kunnen nu met moeite - op een veilige manier - snel informatie raadplegen
  • Het maken en opvragen van correcte rapporteringen duurt (te) lang
  • Er moet worden gewacht op het binnenbrengen van werkbonnen
  • Foutieve overdracht van informatie vindt plaats


Waar wil je als bedrijfsleider naartoe? 

  • Raadplegen van real-time informatie op elk moment op elke plaats
  • Geïntegreerd in het systeem zonder dubbele gegevensinvoer
  • Gebruiksvriendelijk  doorheen het proces
  • Versnellend documentenbeheer

 maak gebruik van Slimme en efficiënte serviceplanning 

Je kunt elk van je monteurs invoeren en een persoonlijke planning opmaken voor hen. Ken een afspraak toe aan een van je monteurs, voeg adres, datum en uur toe. Je kunt jouw servicetechniekers ook slimmer en efficiënter opvolgen via je business software. Met onze servicemodule maak je het voor je monteurs veel gemakkelijker om een herstelling of onderhoud correct af te handelen. Ze krijgen de volledige briefing te zien in de app.

De monteur kan foto’s en zijn gewerkte uren eenvoudig ingeven in de software. Daarnaast vermeldt hij het gebruikte materiaal. Zowel de uren als het materiaal worden direct doorgevoerd naar de facturatie.

Vergeet wachten op papieren werkbonnen, dubbel werk en verminder het risico op fouten dankzij de servicemodule van ProfitPlus Business Software. Nog een pluspunt? Je kan deze servicemodule zowel offline als online gebruiken.

Gegarandeerde traceability 

Serienummerregistratie biedt tal van voordelen op voorraad of op orderbehoefte, waaronder betere controle over voorraadniveaus, vermindering van retourafhandeling en betere traceerbaarheid. Het verbetert ook de klantenservice en het leveren van goederen aan afnemers. 

EXTRA functionaliteit: het klantenportaal

Door middel van het klantenportaal krijgen klanten op een duidelijke manier toegang tot verschillende functies. Zo kunnen ze bijvoorbeeld een een bestelling plaatsen via de E-shop, hun facturen raadplegen, betalingen uitvoeren, een (onderhoud) afspraak vastleggen, support tickets indienen en opvolgen. Dit zorgt voor een flexibiliteit naar de klant toe, doordat ze zelf hun servicebehoeften kunnen beheren op het moment dat hen het best schikt.  

 

Graag meer informatie? Download de productfiche!

 

Helemaal overtuigd en graag een afspraak?

Bel ons op +32 56 960 200 of mail naar hello@profitplus.be.


VRAAG NU UW GRATIS DEMOSESSIE

Ontdek hoe ProfitPlus dé gangmaker kan zijn voor uw onderneming? Wij komen graag bij u langs!

 

BOEK HIER UW DEMO

NOG VRAGEN? CONTACTEER ONS VOOR MEER INFO