Nood aan een nieuwe webshop? Ontdek onze nieuwste e-commerce features.

De nood aan een webshop kende de laatste jaren een forse stijging, met de pandemie als absolute hoogtepunt. En dat heb jij als ondernemer vast ook wel gemerkt. Een webshop beheren is veel werk en vooral zeer tijdrovend, maar dankzij de nieuwe ProfitPlus e-commerce module maken we je het een stuk makkelijker. Ook onze klant Bekafun koos voor een geïntegreerde webshop van ProfitPlus. Waarom? Dat lees je hier.

 

Een overzichtelijke webshop voor Bekafun 

Bekafun specialiseert zich in de verkoop van professionele audio-installaties en lichttechnieken. Met een stock van 2400 m2 in totaal was de onderneming op zoek naar een efficiënte oplossing waarbij de webshop gekoppeld is aan hun magazijn en winkel. Wanneer je op de webshop van Bekafun rond surft, kan je de aanwezige stock eenvoudig raadplegen en zie je in real time hoeveel van het gewenste materiaal aanwezig is.  

Dankzij ProfitPlus wordt alle informatie over de artikelen, leveringen … verzameld in het ERP-systeem. Zo zijn manuele handelingen verleden tijd, want de stock past zich automatisch aan en orders worden op de planning gezet, ingepakt en meteen verstuurd. Het team van Bekafun vermijdt op die manier dubbele input, dubbele aanmaak van orders en zaken kunnen niet meer vergeten worden. 

Alles onder één dak.

Ook over het design van je webshop hoef je zich geen zorgen te maken. ProfitPlus ondersteunt je in de opmaak van zowel de homepagina als de extra pagina’s. Upload je producten in je eigen catalogus en krijg zo meteen een handig overzicht van je stock. Wanneer een bestelling binnenkomt in de webshop wordt die automatisch doorgestuurd naar het ERP-pakket. Zo kan je alles op één platform beheren. 

Het ProfitPlus webshop-ERP-pakket is gericht op zowel de professionele als de particuliere klant. Particuliere klanten betalen comfortabel hun bestellingen dankzij het geïntegreerde betalingssysteem. Professionele klanten kunnen via een persoonlijke login hun lopende en afgewerkte bestellingen en herstellingen bekijken, de favorieten beheren, eerder bestelde artikelen opzoeken en op die manier eenvoudig opnieuw bestellen. 

Dankzij de verbinding van de klantgegevens met het ERP-systeem garanderen we een ultieme Customer Experience. Een continue workflow en versnelde processen zijn dé focus binnen onze pakketten. 

 

Wil je ook graag op de digitale trein springen? 

 

Ons team helpt je graag verder!


Terug naar het overzicht