Documentbeheer

Alle documenten worden beheerd en geklasseerd binnen het pakket. Deze zijn steeds beschikbaar in hun originele vorm zonder dat ze fysiek moeten opgehaald worden. Het document- en dossierbeheer is een van de belangrijkste geïntegreerde activiteiten. Het zorgt ervoor dat geen enkel document van het bedrijfsgebeuren geïndividualiseerd wordt. Iedere gebruiker met de gekwalificeerde machtiging heeft toegang tot deze dossiers en hun documenten. Dit machtigingbeheer kan te allen tijde worden gewijzigd door de bedrijfsleiding.

Alle documenten (fysiek of pdf) worden beheerd en geklasseerd, zodanig dat het systeem ze steeds ter beschikking kan stellen in hun oorspronkelijke vorm, zonder dat ze fysiek opgezocht moeten worden. Brieven, mails of fax kunnen worden gecreëerd vanuit een intern tekstverwerkingsprogramma onder vastgelegde vorm en confidentiebepalingen. Alle documenten worden om veiligheids- en conformiteitsredenen opgeslagen in pdf-vorm. Een interne pdf-reader ondersteunt ProfitPlus Business Software. E-mail- en sms-verkeer gebeurt het best vanuit ProfitPlus Business Software zodat ook deze automatisch in de dossiers gesorteerd worden.

  • Eenvoudig importeren en inscannen
  • Opslag in pdf-formaat en interne pdf-viewer
  • Automatische documentnummering
  • Krachtige zoekfuncties
  • Bijlagen van handelsdocumenten
  • Geïntegreerd met Open Office tekstverwerker
  • Templates
  • Verschillende confidentiegraden
  • Wie heeft wat wanneer verstuurd
  • Inkomende handelsdocumenten
  • Inkomende juridische documenten
  • Uitgaande juridische documenten
  • Interne documenten

Terug naar Business Software

Contacteer ons

Voornaam (*) Naam (*) E-mail (*)
Vraag of bericht (*)