Contactbeheer en CRM

Beheer al uw bedrijfsrelaties, lokaal en internationaal, op een uniforme manier. U krijgt een overzicht van alle contactgegevens, voorkeuren en communicatie met prospecten, klanten, leveranciers …

  • Hou gegevens bij van contactpersonen en extra leveradressen
  • Registreer wie mailings wil ontvangen
  • Centraliseer alle afspraken, zoals betalingsvoorwaarden, facturatie-instellingen, communicatie (voorkeuren, mail, aantal kopieën per post)
  • Hou specifieke prijsafspraken op een structurele manier bij (korting op korting, vervaldata, volumekortingen)
  • Registreer activiteiten en to do’s per contact en wijs ze onderling toe aan uw medewerkers
  • Exporteer overzichten, lijsten en mailings
  • Beheer uw contacten in tabelvorm, waardoor het doorvoeren van wijzigingen in groep/bulk sneller dan ooit uitgevoerd kan worden
  • Indeling van contacten in diverse segmenten, zowel voor rapportering als voor korting
  • Definiëren van diverse ontvangers afhankelijk van het type document
  • Klantenspecifieke artikelreferenties die vermeld worden als u orderbevestigingen verstuurd, leveringen uitvoert en factureert
  • Dossierbeheer met onderscheid prospectdossier, klantendossier en interne dossiers voor administratie
  • Intelligente rapportering en lijsten met zoekfuncties in groeperingen
  • Indelingen van contactpersonen op basis van hun functie naar documenten toe
  • Beheren van confidentiegraad: iedereen kan enkel zien wat hij mag zien
  • Omzettrends spotten i.f.v. klant, vertegenwoordiger, artikel en omzet/marge

Uitbreidingen zijn mogelijk:

  • Opportuniteitenbeheer: beheren van prospecten en prognose van de forecast
  • Organisatie van vertegenwoordigers (per klant, per order, per regio): overzicht van omzet en marges, maar ook bijhouden van to do’s
  • E-mailintegratie met Office 365 of Google apps (Gmail) via IMAP en automatisch koppelen op basis van afzender

Terug naar Business Software

Contacteer ons

Voornaam (*) Naam (*) E-mail (*)
Vraag of bericht (*)