Aankoop

Praktijkgerichte software

Uw aankoopbeheer wordt praktijkgericht, intelligent en slim. Met het artikelbeheer van ProfitPlus Business Software weet u perfect welke bestellingen lopende of afgerond zijn, wat de verwachte leverdatum is en wat de kostprijs is. 

Het systeem rapporteert met 1 klik de kostprijs van vorige bestellingen en de bestelde hoeveelheden. Het rekent ook uit wat er aangekocht moet worden, waarbij rekening wordt gehouden met gedefinieerde minimum en maximum voorraad, buffers en minimum bestelhoeveelheden. Op die manier weet de aankoper welke goederen hij moet aankopen en is hij op de hoogte van de beste voorwaarden. Doordat alles overzichtelijk bijgehouden wordt, bespaart u enorm veel tijd. 

Automatische gegevensuitwisseling

ProfitPlus Business Software is  in staat om automatisch gegevens uit te wisselen. Denk maar aan artikel- en voorraadlijsten doorsturen naar klanten, bestelling van de klant registreren via webshop B2B of B2C, een automatische bevestiging laten uitsturen bij een bestelling ... 

Miscommunicatie wordt dankzij ProfitPlus Business Software vermeden. U hebt een éénduidig overzicht van bestellingen: wat, hoeveel, wanneer. Ook aankoopvoorwaarden van leveranciers beheert u gemakkelijk in het systeem.

Het  artikelbeheer kan om met meerdere eenheden, meertaligheid een vlot prijsbeheer. Door de intelligente structuur en groeperingen wordt conclusies trekken een fluitje van een cent.  


Terug naar Business Software

Contacteer ons

Voornaam (*) Naam (*) E-mail (*)
Vraag of bericht (*)