Profitplus ERP

Wil je je webshop naadloos laten integreren met je ERP-Systeem? zoek je een oplossing die je voorraad, bestellingen en klantgegevens automatisch synchroniseert? Met de webshop-functionaliteit van ProfitPlus beheer je jouw online verkoopkanalen efficiënt en zorg je voor een geautomatiseerde workflow zonder fouten of dubbele gegevensinvoer.

 

Ontdek hoe je met ProfitPlus alles uit je e-commerce haalt:

  • Geïntegreerd met ERP of externe koppeling:  Kies voor een volledig geïntegreerde webshop binnen ProfitPlus of koppel je bestaande webshop via een API. Klant-, order- en facturatiegegevens worden automatisch bijgewerkt zodat alle informatie up-to-date blijft en je geen handmatige invoer meer nodig hebt. Dit versnelt je verkoopsprocessen en verbetert de communicatie naar je klanten!
  • Artikelvariant/ template varianten: Beheer artikelen efficiënter door gebruik te maken van templates en varianten. Templates bevatten de gemeenschappelijke eigenschappen terwijl specifieke afmetingen en eenheden per variant worden ingesteld. Krijg een duidelijker beeld op de artikelen, onderscheid ze op niveau van productspecificaties.
  • Verzending en transport: Garandeer vlotte verzending en leveringen met integraties voor PostNL, GLS, Bpost, Schenker, DPD, UPS en meer. Track jouw zendingen real-time!
  • Webshopbeheer: Je productcatalogus, prijzen, voorraden en klantgegevens worden automatisch gesynchroniseerd, waardoor je nooit meer handmatige updates hoeft door te voeren. 
  • Gepersonaliseerd Klantenportaal:  Bied jouw zakelijke klanten een op maat gemaakte bestelomgeving. Maak per klant een uniek portaal waarin hun medewerkers bestellingen kunnen ingeven, afhankelijk van hun functie en toegestane productselectie. Pas kleuren, logo’s en instructies per klant aan en zorg voor een gepersonaliseerde ervaring. 

De kleinste aanpassingen in je ERP-systeem worden direct doorgevoerd in je webshop. Zo blijft je eindklant altijd up-to-date!

Koppeling met externe partijen: integreer met platforms zoals Nexmart en EZ Base. Nexmart Automatiseert EDI-flows voor gereedschapsproducenten, waardoor aankooporders, facturen en artikelgegevens direct worden verwerkt. EZ Base biedt gestandaardiseerde artikeldata voor webshops en catalogi, waardoor jouw productinformatie altijd accuraat blijft. 

Met de webshop-functionaliteiten van ProfitPlus zorg je voor een efficiënter orderbeheer door handmatige invoer te minimaliseren en processen volledig te automatiseren. Dankzij realtime synchronisatie met je ERP heb je altijd een actueel overzicht van voorraad, bestellingen en klantgegevens. Wat zorgt voor snellere verwerking en een hogere klanttevredenheid. Door de integratie met externe platformen en verzenddiensten werk je naadloos samen met je fysieke winkel, magazijn en verkoopkanalen. Bovendien minimaliseer je fouten en maximaliseer je je omzet door een gestroomlijnde aanpak van prijsbeheer , voorraadupdates en facturatie. Met een webshop die volledig geïntegreerd is in je bedrijfsprocessen, profiteer je van maximale efficiëntie en groei.

Ga voor een betere klantervaring via jouw webshop
Ga voor een kennismakend gesprek

Klaar voor een webshop die altijd synchroon loopt met je ERP?